Alla inlägg under november 2011

Av Cecilia - 28 november 2011 00:18

 
Meja ställs ut för första gången (5 mån) Inoff utställning (2009)


 


 

 



Meja ställs i Junior klass på SSRK utsällning! (2009)

  

Detta kort är vi på inoffutställning tror det var? (norrbottens golden retriever klubb som anordna) 


 

   

Inoff i sjulnäs 2011


   

Av Cecilia - 22 november 2011 13:00

 

 Detta är Bill som vi fick ta hand om, när hans matte jobbade under dagarna och helgerna!


Jag skötte han i 4 år! Vi började sköta honom när han var 8 år!

Jag kan beskriva honom som en lugn hund i en valpkropp!
Han älskade att leka och han ville inte sluta till han blev riktigt trött!

Jag har verkligen goda minnen av denna hund! Jag han som tur var träffa honom i innan gick till hundhimmlen!

Man kan säga att detta var min första hund!



 

Av Cecilia - 16 november 2011 00:01

 



Av Cecilia - 15 november 2011 20:38

Nu var det ett tag jag satt och skrev på min blogg!

Det har hänt så mycket Jag och Kakan har haft Viltspår kurser, med trevliga hund ekipage!


Man kan säga att man ser hur hundarna utvecklas i spårningen, Det är så rolig att få se!
Även oxå hundföraren, Hur dom hanterar linan!



 

Jag tror meja var 6 månader på bilden!


Under vinter har jag och Kakan tänk planera, hur vi kommer lägga upp Viltspårkursen 2012!
Det kommer bli mycket intressant!


 


Kolla gärna  in Elisabeth Viklund Viltspår/Uppfödning blogg

Uppfödning av Labrador Retriever och Karelsk Björnhund


http://bolegardens.blogg.se/


 
( Meja 5 mån på Inoffutställning)


Mvh Cecilia och Meja!

Ovido - Quiz & Flashcards