Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Cecilia - 26 juni 2012 21:48

Du har Meja blivit SEVCH (Svensk viltspår champion)
Hon är en riktigt duktig tös i skogen!
Åhh vad Jag och Kakan har tränat med henne! Och även haft skit kul i skogen!

Jag överlämnade min tös till Kakan när hon skulle till Kiruna till viltspårtävlingen! Hon skulle gå med sin undebara hund Zacke som är otrolig duktig i skogen!
Zacke tog sitt 16 viltspår etta en otrolig duktig GRABB!

Kakan ringde mig senare under dagen och sa: Att Meja hade spårad jätte bra men reagerat på en hon hade sett björn på spåret och så sen sa kakan att hon inte visste vad bedömningen skulle bli. Kakan hade inte heller så mycket batteriet i telefonen , det blev ett gode kort samtal!

Så klart blev jag orolig nästa hela dan!

Efter all oroande så ringer kakan och sa att allt hon berätta om björen och telefonen var inte sant!

Hahaha Kakan ( det var verkligen kul att driva med MIG)
Iallafall berättade hon att Meja hade tagit sista ettan och blivit SEVCH!

Vilken duktig hund jag har, svårt att förstå!
 

Jag är så GLAD!   

Skapa flashcards